Magyarország kúl

A dizájn csúcsdíját kapta meg egy magyar márka

Egy környezetbarát mosószer és egy magyar reklámügynökség együttműködéséből világsiker született: a Souldrops megkapta a New York-i Clio gála ezüst díját csomagolás kategóriában.

Minél színesebb, annál jobb!

Közzétette: Souldrops – 2017. augusztus 2.

Nagyjából fél éve van a piacon a környezettudatos mosószer és öblítő márka, a magyar alapítású Souldrops, írja a Forbes.hu. A márka most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját. Olyan cégeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google.

Az 1959-ben alapított Clio Awards a világ egyik meghatározó, nemzetközi reklámversenye. A szakmai zsűriben ott ülnek a Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images és az Unilever csúcsvezetői (összesen 15 kategóriában osztanak arany, ezüst- és bronz díjat). Az impozáns díjátadót idén szeptember 27-én a New York-i Lincoln Centerben tartották, ahol ezüst Clio-díjjal, a csomagolás kategória ezüstjével tüntették ki a magyar startup termékét. A díjátadón a márkát Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte.

A Souldrops mögött álló magyar startup vállalkozást Gyimóthy Gábor, Bóna Richárd és Lukács Ádám alkotják. A fiatal tulajdonosok és vegyészek hosszú kutatás és fejlesztés eredményeként idén tavasszal kezdték el gyártani az új termékcsaládot, amely hazai gyártóként jelenleg egyedül képviseli a magyarországi mosó- és tisztítószerpiacot. A márka következő komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés.

Még reklám és díj: 

Nyaraljon Magyarországon – reklámplakátok külföldről

Ilyen szép az év háza

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top